ایمیل : info@dorsaplusprofile.com
شماره تماس : 09122012776

مراحل ساخت کرکره آلومینیوم

کرکره آلومینیوم
دسته بندی مقالات
برچسب ها

یکی از پر طرفدارترین نوع کرکره برقی، کرکره آلومینیومی است که در سراسر جهان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این نوع کرکره دارای مزایای خاص خود است و البته تولید آن نیز مراحل به خصوصی دارد. به همین دلیل در این مقاله می خواهیم به مراحل ساخت کرکره آلومینیوم در شرکت درسا پلاس بپردازیم و اطلاعات بیشتری را در این رابطه در اختیار شما قرار دهیم.

کرکره آلومینیوم چیست؟

تیغه کرکره برقی را از جنس مختلفی می سازند. یکی از انواع کرکره برقی که در سراسر دنیا استفاده می شود، کرکره آلومینیوم است. از این نوع کرکره برقی در مغازه ها، فروشگاه ها، درب پارکینگ ها، مراکز تجاری و … استفاده می شود. درسا پلاس کرکره آلومینیومی در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید و روانه بازار می کند.

از این نوع کرکره آلومینیومی برای محافظت از محیط داخلی در برابر سارقین برای جلوگیری از خسارت های مالی، جلوگیری از ورود گرد و غبار و … استفاده می شود.

درسا پلاس تولید کننده اناع مقاطع آلومینیوم

چرا از کرکره آلومینیومی استفاده زیادی می شود؟

همانطور که می دانید فلز آلومینیوم فلزی سبک، محکم و بسیار منعطف است در نتیجه شکل پذیری بالایی داشته و می توان از آن اشکال مختلفی تولید کرد. به همین دلیل از این فلز کاربردی در تولید تیغه کرکره برقی نیز استفاده می شود.

این مدل کرکره برقی برای فروشگاه، مغازه، درب پارکینگ و … مورد استفاده قرار می گیرد. کرکره آلومینیومی برقی با کمک یک موتور به راحتی به سمت بالا و پایین حرکت می کند در نتیجه شما می توانید با کمک یک ریموت باز و بسته شدن آن را کنترل کنید.

کرکره آلومینیوم از چه قسمت های مهمی تشکیل شده است؟

اصلی ترین قسمت یک کرکره آلومینیومی برقی، تیغه های آن است که از جنس آلومینیوم می باشد. این تیغه ها علاوه بر آن که بر ساختار کرکره و زیبایی آن تاثیر می گذارد بر قیمت کلی آن نیز تاثیرگذار است. علاوه بر تیغه ها، موتور کرکره آلومینیومی برقی نیز از اجزاء مهم آن به حساب می آید.

در صورتی که این اجزاء مهم از مواد با کیفیت تولید نشده باشند، در مدت زمان کوتاهی، کرکره آسیب دیده و در هنگام باز و بسته شدن، سر و صدای زیادی تولید خواهد کرد. در نتیجه شرکت درسا پلاس همواره سعی می کند با استفاده از بهترین متریال، کرکره آلومینیومی برقی تولید کند تا ماندگاری آن ها بالا رفته و در نتیجه رضایت شما را به دنبال داشته باشد.

کرکره برقی آلومینیومی چیست؟

کرکره های برقی آلومینیومی به کمک یک موتور کوچک به برق متصل می شوند. به طور معمول این نوع کرکره ها از برق خانگی تغذیه می کند. البته می توان آن ها را به پنل های خورشیدی نیز متصل کرد در این صورت انرژی لازم برای باز و بسته شدن کرکره، از انرژی خورشید تامین خواهد شد.

تنوع رنگی این نوع کرکره ها زیاد است در نتیجه شما می توانید طبق سلیقه ای که دارید، سفارش خود را ثبت نمایید. تیغه های کرکره برقی آلومینیومی در انواع مختلف تک جداره، دو جداره، پانچی و … تولید می شوند و در اماکن مختلف از جمله فروشگاه ها، درب پارکینگ و … قابل استفاده می باشند.

تیغه های کرکره برقی آلومینیومی با تکنیک تولید اکستروژه از بیلت استاندارد آلومینیوم ساخته می شوند. از جمله ویژگی های این نوع کرکره می توان به مقاومت زیاد آن در برابر ضربه و تحمل بالای آن در برابر حرارت اشاره کرد. در صورتی که این تیغه از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت ساخته شده باشند، تا مدت ها می توان با خیال راحت از این کرکره ها استفاده کرد و با مشکلی رو به رو نشد.

کرکره برقی آلومینیوم

پرده کرکره آلومینیومی چه ویژگی هایی دارد؟

از جمله پرده هایی که بیشتر برای محیط های اداری و رسمی مناسب است، می توان به پرده کرکره آلومینیومی اشاره کرد. این نوع پرده ها با ظاهر زیبا و رنگ های جذابی که دارند، ظاهری شیک و مدرن به فضای اتاق می دهند. پرده کرکره آلومینیومی به دو صورت در بازار وجود دارد. هم به صورت دستی می توان آن را تنظیم کرد و هم به کمک ریموت. ویژگی مهمی که این نوع پرده دارد این است که در برابر ضربه، آب، رطوبت و … مقاومت بالایی دارد و خیلی راحت می توان آن را نصب و راه اندازی کرد.

2 مزیت مهم کرکره آلومینیومی کدام است؟

همانطور که تا الان مشاهده کردید، کرکره آلومینیومی دارای مزیت ها و ویژگی های مهمی است که هر فردی را ترغیب به استفاده از این نوع کرکره خواهد کرد. در ادامه به 2 مزیت مهم آن ها اشاره خواهیم کرد.

1.مقاومت و استحکام زیاد کرکره آلومینیومی

کرکره آلومینیومی به خاطر آن که از فلز مقاوم آلومینیوم و با ضخامت زیاد ساخته می شود، مقاومت و استحکام بالایی خواهد داشت. از همین رو هر چقدر ضخامت تیغه های کرکره آلومینیومی بیشتر باشد، به همان میزان، مقاومت آن نیز افزایش خواهد یافت.

2.ضد خش بودن آلومینیوم

کرکره های آلومینیومی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مانند باد، باران، برف و … و همچنین تغییرات دمایی مقاومت بالایی دارد. علاوه بر این خاصیت ضد خش بودن آن باعث می شود در برابر هر نوع ضربه و صدمه ای مقاومت خوبی را از خود نشان دهد.

پروفیل آلومینیوم برای قفسه تولید قارچ و گلخانه

ساخت کرکره آلومینیومی چه مراحلی دارد؟

عاملی که بر کیفیت تیغه های کرکره آلومینیومی تاثیر می گذارد، کیفیت بیلت آلومینیوم می باشد. بهترین نوع آلیاژ آلومینیوم از لحاظ مقاومت و میزان شکل پذیری و فرم گرفتن، آلیاژ 6063 می باشد. در صورت استفاده از بیلت هایی که استاندارد نیستند، استحکام و مقاومت تیغه های آلومینیومی تا حد زیادی کاهش می یابد.

با کیفیت بودن قالب نیز بر کیفیت تیغه ها تاثیر گذار است. هر قالب می تواند تعداد مشخصی تیغه تولید کند. بعد از آن یا باید ترمیم شود و یا در صورتی که عمر آن به پایان رسیده با قالب جدید جایگزین شود. اصلی ترین قسمت در کرکره آلومینیومی، تیغه های آن است به همین در انتخاب سایز آن باید دقت شود. در این زمینه باید به وزن، میزان تردد از درب، مساحت درب ورودی و موتور کرکره برقی دقت شود.

همانطور که گفتیم برای ساخت تیغه های کرکره آلومینیومی، از بیلت استفاده می شود. بیلت ها در داخل کانتینر قرار می گیرند. سپس بر آن ها فشار وارد می شود و به شکل تیغه های کرکره در می آیند.

شکل دادن به تیغه ها به دو شکل سرد و گرم صورت می گیرد. رنگ آمیزی آن ها با ضخامت 7 میکرون انجام می شود. در صورتی که مشتری سفارش دهد می توان از پوشش پودری با ضخامت 20 میکرون نیز برای این تیغه ها استفاده کرد. تنوع رنگی تیغه ها زیاد است و طبق سلیقه و درخواست مشتری می باشد.

قیمت کرکره آلومینیوم چقدر است؟

قیمت کرکره آلومینیوم به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله نوع آلومینیوم استفاده شده در آن، وزن و اندازه و ضخامت تیغه ها، موتور آن و … هر چقدر مواد و قطعات استفاده شده در آن با کیفیت تر باشد، قیمت کرکره آلومینیومی نیز افزایش خواهد یافت. به همین دلیل اگر می خواهید اطلاعات بیشتر و دقیق تری درباره قیمت کرکره آلومینیومی به دست آورید، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان مربوطه در شرکت درسا پلاس تماس بگیرید.