ایمیل : info@dorsaplusprofile.com
شماره تماس : 09122012776

پروفیل پنجره توری

خانه    پروفیل پنجره توری

پنجره ها نقش مهمی در گردش هوای داخل اتاق دارد به همین دلیل در فصول گرم سال باید ساعاتی در طول روز باز باشند تا هوا در جریان باشد. اما ورود حشرات و … ممکن است عاملی شود تا افراد مانع باز شدن پنجره شوند. امروزه با کمک سیستم پنجره توری می توان با خیالی آسوده پنجره ها را باز کرد و از هوای تازه لذت برد. برای آن که اطلاعات بیشتری در رابطه با این موضوع به دست آورید به ادامه مطالب توجه فرمایید.

پروفیل مناسب برای توری درب و پنجره

برای آن که از ورود جانوران و حشرات به داخل اتاق جلوگیری شود از توری برای درب و پنجره استفاده می شود. برای این توری ها پروفیل های آلومینیومی مناسبی طراحی و تولید می شود تا به راحتی بر روی انواع پنجره ها نصب شوند. با کمک سیستم پنجره توری می توانید از ورود حشرات، جانوران، گرد و غبار و … به داخل منازل و اتاق های خود جلوگیری کنید و با آسودگی کامل از باز بودن درب و پنجره ها لذت ببرید. برای این منظور پروفیل های آلومینیومی ساخته می شود که حرکت توری را راحت کند و استفاده از آن برای افراد خانواده آسان باشد.

اهمیت استفاده از پنجره توری چیست؟

در فصول گرم سال نمی توان به صورت طولانی مدت پنجره ها را بسته نگه داشت زیرا تهویه مناسب هوا اتفاق نخواهد افتاد به همین دلیل ناچاریم برای دقایقی درب و پنجره را باز کنیم. اما از طرفی نگران ورود حشرات به داخل اتاق هستیم. با نصب پنجره توری هم می توانیم از هوای تازه استفاده کنیم و هم آن که نگران ورود حشرات و جانوران کوچک به داخل اتاق نباشیم.

پروفیل های پنجره توری چه مزایایی دارند؟

  • به خاطر آن که قاب توری دو لایه است، استحکام و مقاومت خوبی دارند.
  • تور و متعلقات آن زنگ نمی زند به همین دلیل قابل شستشو است.
  • می توان رنگ پروفیل و سایر قطعات آلومینیومی را با هم هماهنگ کرد.
  • توری به راحتی توسط افرادی که از آن استفاده می کنند قابل تنظیم می باشد.
  • می توان آن را به صورت عمودی یا افقی طراحی و تولید کرد.
  • می توان آن را در جهت دلخواه نصب کرد.
  • توری در محفظه ای قرار می گیرد و می توان در زمان های عدم استفاده، جدا بشود.
  • در برابر نور خورشید مقاومت بالایی دارد در نتیجه عمر آن طولانی می باشد.
  • بر روی انواع پنجره می توان آن را نصب کرد.

انواع پروفیل پنجره توری

یکی از مهم ترین قسمت های ساخت توری پنجره، پروفیل آلومینیومی آن می باشد. این پروفیل آلومینیومی در دو نوع سبک و سنگین طراحی و تولید می شود. کیفیت و استحکام هر دو نوع پروفیل بسیار بالا است و در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند در نتیجه شما می توانید طبق سلیقه و دکوراسیون خود، اقدام به خرید محصول نمایید.

مهم ترین اجزاء سیستم پنجره توری

همانطور که گفتیم برای ساخت توری های مناسب برای درب و پنجره باید از پروفیل با کیفیت استفاده بشود. این پروفیل ها دارای اجزاء مختلفی هستند که در ادامه به مهم ترین آن ها می پردازیم.

جنس و نوع توری

توری هایی که برای درب و پنجره استفاده می شوند سوراخ های بسیار ریز با بافت بسیار متراکمی دارند که از نوع ویژه ای از الیاف فایبرگلاس تولید می شوند. این سوراخ های بسیار ریز از ورود حشرات به داخل اتاق جلوگیری می کند اما به تهویه هوا بسیار کمک می کند. این نوع توری ها باعث کاهش دید نمی شود و با وجود آن می توان بیرون از اتاق را مشاهده کرد. برای نصب در پنجره های دو جداره UPVC و پنجره دوجداره آلومینیومی می توان از این توری های مفید و کاربردی استفاده کرد.

قاب توری

قاب توری که باید از بهترین و با کیفیت ترین پروفیل های آلومینیومی ساخته شده باشند.

نخ توری

توری ها انواع مختلفی دارند که یکی از معروف ترین آن ها، توری پلیسه نام دارد. توری های پلیسه دارای نخی هستند که برای جمع کردن توری مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این نخ ها از نخ پلیسه کرد می باشد.

یراق آلات

برای نصب توری بر روی قاب پنجره باید از یراق آلات مختلفی استفاده بشود. با کمک این یراق آلات، توری به خوبی بر روی قاب پنجره تنظیم می شود و در برخی انواع توری مانند توری پلیسه، می توان به کمک این یراق آلات، توری را به راحتی جمع یا باز نمود.

همانطور که می دانید توری ها انواع مختلفی دارند و ویژگی ها و کارکرد های آن ها با هم متفاوت است. به همین دلیل اجزاء تشکیل دهنده آن ها نیز با هم فرق دارد. به عنوان مثال در توری پلیسه یکی از اجزاء مهم، لاستیک کف عرض ها می باشد که باید از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار باشد تا پوسیده نشود.

انواع نخ مناسب برای توری پلیسه

برای آن که بتوان تری مناسبی برای درب و پنجره تولید کرد، به نخ نیاز داریم. این نوع نخ های مناسب برای توری انواع مختلفی دارند که بهترین آن ها نخ کرد ساخت کشور ترکیه می باشد که آب را جذب نمی کند، در برابر کشیدگی آسیب نمی بیند و پوسیده نمی شود و به طور کلی مقاومت بالایی دارد. با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین نوع نخ در ساخت توری پنجره، طول عمر و دوام و کارایی آن بالا می رود و در برابر نور خورشید و سایر عوامل آسیب زننده مقاومت خوبی خواهد داشت.

قیمت سیستم پنجره توری

عوامل مختلفی بر روی قیمت سیستم پنجره توری تاثیر گذار است. به عنوان مثال قیمت پروفیل آلومینیومی آن، نوع پوشش پروفیل، یراق آلاتی که در آن به کار رفته است، نوع تکنولوژی توری، نوع و جنس توری، نرخ ارز و … همگی بر قیمت نهایی سیستم پنجره توری تاثیر می گذارند. در صورتی که می خواهید کاملا دقیق از قیمت آن با خبر شوید می تونید با کارشناسان درسا پلاس در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

با توجه به ویژگی ها، مزایا و جزئیاتی که درباره سیستم پنجره توری به شما ارائه دادیم اکنون به اطلاعات خوبی در این زمینه دست یافتید. با در نظر داشتن این اطلاعات می توانید محصول مورد نظر خود را متناسب با درب و پنجره ای که دارید انتخاب نمایید و خریدی مطمئن داشته باشید.