ایمیل : info@dorsaplusprofile.com
شماره تماس : 09122012776

پروفیل آلومینیوم اکونومی

خانه    پروفیل آلومینیوم اکونومی

پروفیل آلومینیوم اکونومی (نرمال تبدیلی)

استفاده از فلز آلومینیوم در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد. ساخت پروفیل آلومینیوم اکونومی (نرمال تبدیلی) تنها یکی از کاربرد های این فلزِ با ارزش است. شرکت درساپلاس با ساخت محصولات مختلف از جنس پروفیل، این فلز بسیار با ارزش به شما کمک می کند کیفیت کارتان را در هر صنعتی، بالا ببرید. در ادامه این مقاله می خواهیم بیشتر به این نوع پروفیل بپردازیم. با ما همراه باشید.

پروفیل یو پی وی سی چیست؟

برای ساخت انواع درب و پنجره و وسایل دیگر، از پروفیل های مختلفی استفاده می شود. در واقع پروفیل ها مقاطع باز یا بسته ای هستند که با توجه به نوع، اندازه، کاربرد، وزن و … به موارد مختلفی تقسیم بندی می شوند. یکی از انواع این پروفیل ها، پروفیل یو پی وی سی نام دارد. از این نوع پروفیل بسیار کاربردی، در ساخت محصولات مختلف از جمله درب و پنجره استفاده می شود. این نوع پروفیل همان PVC است با این تفاوت که در ساخت آن از مواد روان کننده یا مواد پلاستیک ساز استفاده نمی شود. در محصولاتی که در ساختار شیمیایی آن ها از این ماده استفاده بشود، ماده به دست آمده خاصیت انعطاف پذیری و نرمی پیدا می کند و در برابر حرارت نیز مقاومت کمی از خود نشان خواهد داد. از آن جایی که در ساخت پروفیل یو پی وی سی از این ماده استفاده نمی شود، این پروفیل به دست آمده مقاومت و استحکام بالایی داشته و در برابر حرارت نیز بسیار با دوام خواهد بود.

پروفیل آلومینیومی اکونومی چیست؟

اکنون که اطلاعاتی درباره پروفیل یو پی وی سی به دست آوردیم، به سراغ پروفیل مورد نظرمان، یعنی اکونومی می رویم.

پروفیل اکونومی نوعی از پروفیل های یو پی وی سی به حساب می آید که به تازگی وارد بازار شده است. قبلا برای ساخت پروفیل از مواد یکدست استفاده می شده است اما در شرکت درسا پلاس پروفیل آلومینیومی اکونومی به این صورت ساخته می شود که  قسمتی از آن با مواد درجه دو و قسمت رویه آن با مواد عالی و درجه یک ساخته می شود و همین مسئله باعث پایین آمدن قیمت این نوع پروفیل می شود. به همین دلیل اگر می خواهید پروفیلی با قیمت مناسب تهیه کنید تا از لحاظ اقتصادی بصرفه باشد، می توانید از پروفیل آلومینیومی اکونومی ساخت درساپلاس استفاده کنید.

window frame section 1

در چه مواردی می توانید از پروفیل اکونومی نرمال تبدیلی استفاده کنید؟

همانطور که گفتیم درساپلاس محصولات مختلفی را در این زمینه تولید می کند اما شما باید بدانید با توجه به نیازی که دارید بهترین محصول کدام است. برای آن که متوجه شوید که آیا انتخاب پروفیل آلومینیومی اکونومی برای شما انتخاب درستی است یا نه باید به عوامل مختلفی توجه داشته باشید. یکی از این عوامل، توجه به ابعاد مکانی است که شما در نظر دارید مثلا پنجره.

در صورتی که ابعاد پنجره مورد نظر شما کم است و قصد ندارید برای آن هزینه زیادی رو صرف کنید، بهترین گزینه همین پروفیل است. البته به کیفیت آن هم توجه داشته باشید و فقط به فکر ارزان بودن محصول نباشید.

شرکت درساپلاس در نظر دارد تمامی نیاز های شما را با شرایطی عالی پاسخ دهد به همین دلیل شما می توانید با تماس با کارشناسان ما مواردی که مد نظر دارید اعلام کنید تا کارشناس مربوطه بهترین راهنمایی را به شما ارائه داده و شما محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.

 

6 مزیت مهم پروفیل آلومینیوم اکونومی درساپلاس

با خرید پروفیل آلومینیوم اکونومی (نرمال تبدیلی) از درسا پلاس، می توانید به 6 مزیت مهم دست پیدا کنید که در ادامه به آن ها می پردازیم.

  • درب و پنجره هایی که با این نوع پروفیل ساخته می شوند، به مراقبت و نگه داری کمی احتیاج دارند. در صورت کثیف شدن پروفیل، می توانید تنها با استفاده از یک پارچه مرطوب، آن را تمیز کنید.
  • پروفیل اکونومی ساخت درساپلاس از عایق بندی حرارتی مناسبی برخوردار است به همین دلیل در همه فصول سال برای اتاق های شما مناسب می باشد. در فصل گرما از ورود گرمای زیاد به داخل اتاق جلوگیری می کند و در فصل سرما نیز از ورود سرما به اتاق جلوگیری خواهد کرد در نتیجه مانع از اتلاف انرژی می شود و هزینه های شما را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.
  • این پروفیل نرمال تبدیلی، در برابر سر و صدا نیز عایق خوبی است و با جلوگیری از ورود آلودگی های صوتی به درون اتاق، آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.
  • با استفاده از پروفیل آلومینیوم اکونومی تا حدود 20 سال از خرید دوباره این پروفیل بی نیاز خواهید بود زیرا در این مدت دوام خوبی داشته و رنگ خود را از دست نمی دهد و زرد نمی شود.
  • ارزان قیمت ترین نوع پروفیل یو پی وی سی، پروفیل اکونومی است در نتیجه انتخاب این نوع پروفیل در کنار کیفیتی که دارد، از لحاظ اقتصادی نیز بصرفه خواهد بود.
  • مزیت مهم دیگری که این نوع پروفیل آلومینیومی دارد این است که قابل اشتعال نیست در نتیجه در مواقع آتش سوزی به گسترش آتش کمک نخواهد کرد. همچنین زمانی که دچار حریق شود، گاز های سمی از خود منتشر نمی کند. همه این موارد در استاندارد بودن محصول نقش بسیار مهمی دارد.

قیمت پروفیل آلومینیوم اکونومی (نرمال تبدیلی) چقدر است؟

همانطور که گفتیم پروفیل آلومینیوم اکونومی (نرمال تبدیلی) به خاطر ساختاری که دارد، از قیمت مناسبی نسبت به سایر پروفیل ها برخوردار می باشد. اما به طور حتم مواردی در قیمت کلی یک پروفیل تاثیر گذار است. مواردی مانند اندازه و سایز پروفیل، تجهیزات و قطعاتی که در ساخت آن به کار رفته است، رنگ آن، روش ساخت پروفیل، نوع یراق آلاتی که در آن استفاده شده و … همگی بر قیمت نهایی این پروفیل تاثیر گذار است. اما با توجه به کیفیت بالای محصولات تولیدی در شرکت درسا پلاس، در ابتدا یک هزینه بصرفه ای خواهید داشت اما تا مدت های زیادی می توانید از این نوع پروفیل استفاده کنید زیرا با توجه به نکاتی که قبلا گفتیم عمر این پروفیل زیاد است و تا چندین سال شما را از زحمت تعمیر و خرید مجدد آن نجات می دهد. در آخر باید بگوییم که برای دریافت اطلاعات دقیق تر درباره قیمت این نوع پروفیل بصرفه، بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

همانطور که دیدید پروفیل آلومینیوم اکونومی ساخت درساپلاس، مزایای زیادی دارد و برای کسانی که می خواهند با یک هزینه معقول و منصفانه، محصولی با کیفیت داشته باشند، انتخابی بسیار مناسب می باشد. شرکت ما آماده ارائه محصولاتی بسیار با کیفیت، دقیقا مطابق با نیاز شما عزیزان می باشد پس بدون فوت وقت با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.