ایمیل : info@dorsaplusprofile.com
شماره تماس : 09122012776

پروفیل آلومینیوم پارتیشن اداری

خانه    پروفیل آلومینیوم پارتیشن اداری

یکی از بهترین متریال برای ساخت و ساز فضاهای اداری با استفاده از شیشه های دوجداره و سه جداره، پروفیل آلومینیوم پارتیشن اداری می باشد. به خاطر ویژگی های مختلفی که این پروفیل های آلومینیومی دارند، در سراسر دنیا محبوبیت زیادی پیدا کرده و از آن ها در موارد مختلفی استفاده می شود. در صورتی که می خواهید با مزایا، قیمت و سایر جزئیات پروفیل های آلومینیوم پارتیشن اداری آشنا شوید حتما تا انتهای مطالب با ما همراه شوید.

پارتیشن اداری چیست و چه اهمیتی دارد؟

در مکان های اداری که فضای بزرگی دارند اما اتاق های مجزا برای بخش های مختلف ندارند، از پارتیشن اداری استفاده می شود از همین رو پارتیشن بندی جزء طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود. ما با مشاهده فضای کار شما و بررسی تمام جوانب، سعی می کنیم خیلی هوشمندانه فضایی که در اختیار شما است را به گونه ای تنظیم و طراحی کنیم که بتوانید از فضا نهایت استفاده را ببرید و با بهینه سازی محیط، راندمان کاری افراد را بالا ببرید. طراحی و اجرای پارتیشن اداری باید توسط متخصصین انجام شود در غیر اینصورت کارایی لازم را برای شما نخواهد داشت و شما را با مشکلات دیگری مواجه خواهد کرد.

متخصصینی که در مجموعه ما یعنی درسا پلاس فعالیت می کنند به فاکتورهای مختلفی در محیط اداری شما توجه دارند. بخش های مختلفی که در کار شما فعالیت دارند و میزان آرامش و سکوتی که نیاز دارند مورد توجه ما است. ما می دانیم که پارتیشن اداری باید به کمک کارمندان شما بیاید و با ایجاد یک محیط آرام و زیبا تاثیر بسزایی در افزایش تمرکز آنان داشته باشد.

 

اهمیت استفاده از پروفیل آلومینیوم

استفاده از پروفیل آلومینیوم امروزه در سراسر دنیا رواج زیادی پیدا کرده است. این نوع پروفیل ها در اشکال و ابعاد مختلفی تولید می شود که می تواند به عنوان قطعاتی در طرح های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار گیرد. به خاطر ویژگی های فوق العاده ای که پروفیل آلومینیوم دارد در صنایع مختلفی از جمله طراحی درب و پنجره آلومینیومی، طراحی پروفیل آلومینیومی پارتیشن اداری و … کاربرد دارد.

معنای پروفیل آلومینیوم پارتیشن

مقاطع یا پروفیل به معنای مقطعی با هندسه ثابت در طول مشخص می باشد که یکی از انواع آن ها، پروفیل یا مقاطع آلومینیوم است که امروزه کاربرد و محبوبیت زیادی پیدا کرده است. همانطور که از نامش مشخص است پارتیشن آلومینیوم به مجموعه پارتیشن هایی گفته می شود که از پروفیل و مقاطع و قاب آلومینیوم در آن ها استفاده می شود. ما با استفاده از این نوع پارتیشن اداری، زیبایی خاصی را به محیط کار شما هدیه می کنیم. از آن جایی که تنوع طرح و رنگ آن ها زیاد است می توانیم طبق سلیقه و درخواست شما پارتیشن بندی را اجرا کنیم و آن را متناسب با فضای کاری شما، رنگ مبلمان، کفپوش، دیوار ها و … تنظیم نماییم تا بر شکیل بودن آن بیفزاید.

 

پارتیشن اداری3

4 مزیت مهم مقاطع آلومینیوم پارتیشن اداری

همانطور که گفتیم ما با کمک پارتیشن اداری فضای کاری عالی و بی نظیری برای شما و کارمندان تان ایجاد می کنیم. جدید ترین و پیشرفته ترین نوع پارتیشن اداری، از جنس آلومینیوم است که در رنگ ها و طرح های مختلفی مانند پودری، دکورال و … متناسب با دکوراسیون شما قابل سفارش است. در ادامه به 4 مزیت مهمی که پارتیشن اداری آلومینیوم دارد، می پردازیم.

  1. 1- اگر قصد مدرن کردن محیط کار خود را دارید، ساده ترین و به صرفه ترین راه، استفاده از پارتیشن اداری است. در این مسیر ما هم به شما کمک می کنیم.
  2. 2- استفاده از پارتیشن اداری آلومینیوم یک روش موقت و سازگار به حساب می آید که درسا پلاس برای شما در نظر گرفته است.
  3. 3- پروفیل آلومینیوم پارتیشن اداری، قاب نازک و ظریفی دارند که می توانند وزن بالای شیشه با ابعاد بزرگ را تحمل کنند در این صورت تصویری یکپارچه و زیبا را ایجاد خواهند کرد. با استفاده از پروفیل های تولیدی ما می توانید ظرافت و زیبایی را در محیط اداری خود ایجاد نمایید.
  4. 4- پارتیشن هایی که قسمت هایی از آن ها شیشه ای هستند این امکان را فراهم می کنند نور طبیعی وارد محیط شود و شما را از روشن کردن لامپ در طول روز بی نیاز خواهند کرد. در نتیجه استفاده از مقاطع آلومینیومی پارتیشن اداری درسا پلاس، در کاهش مصرف انرژی نیز تاثیر زیادی دارد.
  5. 5- پارتیشن های آلومینیومی سبک هستند و در عین حال استحکام بالایی دارند.

چرا از مقاطع پروفیل آلومینیومی در پارتیشن اداری استفاده می کنیم؟

شاید از خود پرسیده اید که چرا ما از مقاطع آلومینیوم در پارتیشن اداری استفاده می کنیم. این کار چند علت مهم دارد که در ادامه آن ها را ذکر خواهیم کرد.

  • یکی از علت هایی که ما از مقاطع آلومینیوم در پارتیشن اداری استفاده می کنیم به خاطر ویژگی مهمی است که دارد. این ویژگی باعث شده بتوانیم آن را با انواع پارتیشن مانند شیشه سکوریت، MDF ، کرکره و … به کار ببریم و طبق سلیقه و درخواستی که شما دارید زیبایی و آرامش را در محیط کارتان ایجاد نماییم.
  • ویژگی مهم دیگری که پروفیل یا مقاطع آلومینیومی پارتیشن دارند این است که امکان تبادل دما را فراهم می کنند. این مسئله باعث می شود اتلاف انرژی در این مقاطع کاهش یابد و در هزینه های شما نیز صرفه جویی می شود و این ویژگی چیزی است که در پروفیل آهنی وجود ندارد. به همین دلیل ما با استفاده از این نوع مقاطع هزینه های شما را کاهش خواهیم داد.
  • ویژگی دیگر مقاطع آلومینیوم ظریف بودن و زیبایی آن ها است. همچنین نصب آن ها راحت است و خیلی سریع انجام می شود. به همین دلیل زمانی که شما این نوع پروفیل را انتخاب کنید می توانید خیلی سریع محیط کاری خود را تقسیم بندی نمایید.
  • یکی دیگر از ویژگی های مهم پروفیل آلومینیوم، غیر قابل اشتعال بودن آن است. این مسئله باعث می شود امنیت محیط اداری شما بالا برود. ما در درسا پلاس به فکر سلامتی شما و همکاران تان هستیم تا در کمال امنیت و آرامش به فعالیت خود بپردازید.
  • این نوع پروفیل ها قابلیت این را دارند که شیشه دوجداره یا چند جداره بر روی آن ها نصب شود و کاربری آن ها به پنجره نزدیک شود. به همین دلیل پروفیل های درسا پلاس به خوبی به درخواست های مختلف شما پاسخ خواهد داد.
  • مقاطع آلومینیومی قابل بازیافت هستند و برای محیط زیست ضرری نخواهند داشت. همین نکته بسیار مهم باعث شده درسا پلاس به تولید مقاطع آلومینیومی توجه ویژه ای داشته باشد.

اکنون شما می توانید پاسخ دهید با این همه ویژگی های عالی و کاربردی چرا نباید از مقاطع آلومینیومی در پارتیشن اداری استفاده کنیم. حالا نوبت شماست که انتخاب کنید که می خواهید این همه اتفاقات خوب برای شما هم باشد یا نه؟ در صورت پاسخ مثبت به این سوال، ما آماده کمک به شما عزیزان هستیم.

عوامل موثر بر قیمت پارتیشن شیشه ای کدامند؟

قیمت هر محصولی به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت پارتیشن شیشه ای نیز به عوامل مختلفی از جمله موارد زیر بستگی دارد:

 

  • نوع شیشه: شیشه انواع مختلفی از نظر رنگ، میزان عایق بودن و … دارد که هر کدام از آن ها قیمت به خصوصی دارند.
  • اندازه و ضخامت: ابعاد و ضخامت شیشه ها نیز متفاوت اند. طبیعتا هر چقدر پانل های شیشه ای بزرگتر و ضخیم تر باشند، قیمت آن ها نیز بیشتر خواهد بود.
  • سفارشی سازی: طرح های سفارشی نیز بر قیمت پارتیشن ها تاثیر می گذارد به عنوان مثال شیشه هایی که طرح های پیچیده دارند، شیشه های منحنی و … قیمت بیشتری دارند.
  • پیچیدگی نصب: هر چقدر پارتیشن های شیشه ای نصب پیچیده تری داشته باشند قیمت آن ها نیز افزایش می یابد.
  • تعداد سفارش: طبیعتا سفارشات زیاد و انبوه، باعث تخفیف حجمی بر محصولات می شود.

 

با در نظر گرفتن تمامی این عوامل که در سفارش هر مشتری متفاوت می باشد، قیمت نهایی کار تعیین می شود.

آلومینیوم پارتیشن اداری

چگونه قیمت پروفیل آلومینیوم پارتیشن اداری محاسبه می شود؟

همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید عوامل مختلفی بر قیمت گذاری پروفیل آلومینیوم پارتیشن تاثیر می گذارد. از آن جایی که هر مشتری سفارش و نیاز خاص خود را دارد طبیعتا قیمت نهایی کار نیز متفاوت خواهد بود. با در نظر گرفتن موارد زیر قیمت نهایی پروفیل آلومینیوم پارتیشن را محاسبه می کنیم:

 

  • نوع یراق آلات: قفل، دستگیره، مکانیسم های باز و بسته شدن و …
  • نوع و ضخامت پروفیل
  • نوع خدمات بر روی پروفیل مانند پوشش پودری، دکورال، آندایزینگ، پولیش و یا براشینگ
  • نوع شیشه مانند شفاف، خاکستری، برنزی، چاپ دار، تک جداره، دو جداره یا سه جداره
  • نوع ساختار پارتیشن یعنی ابعاد، تعداد و نوع درب ها

 

با تمامی این توصیفات، در مجموع استفاده از پروفیل آلومینیوم پارتیشن می تواند به راحتی و با قیمت منصفانه ای فضای مورد نظر را تغییر داده و کاربردی تر نماید و بر جذابیت بصری آن نیز بیفزاید. با این کار، راندمان کاری افراد نیز افزایش می یابد.

انواع خدمات پوششی پروفیل آلومینیوم پارتیشن اداری 

با کمک فناوری خدمات پوشش آندایزینگ و خدمات رنگ پودری در رنگ ها و طرح های مختلف، امکان طراحی این پروفیل های آلومینیوم پارتیشن در طرح های مختلف وجود دارد در نتیجه مشتری با هر سلیقه ای می تواند پروفیل مورد نظر خود را سفارش دهد. از جمله طرح های این نوع پروفیل ها طرح چوب، طرح بتن و طرح آهن زنگ زده می باشد که هر کدام دارای طرفداران خود می باشد. به عبارت دیگر این خدمات عبارتند از:

خدمات رنگ پودری

خدمات آندایزینگ

خدمات دکورال (پوشش های طرح چوب)