ایمیل : info@dorsaplusprofile.com
شماره تماس : 09122012776

پروفیل آلومینیوم دکورال

1
دسته بندی مقالات
برچسب ها

مهم ترین پوشش های سطحی پروفیل آلومینیوم، دکورال می باشد. دکورال همه ویژگی های رنگ پودری را نیز دارد.از مهم ترین ویژگی های دکورال تنوع رنگی آن  می باشد. هنگامی که به هر دلیل ازجمله سنگینی وزن و… امکان استفاده از متریال چوب نباشد، پروفیل آلومینیوم دکورال مناسب ترین گزینه جهت انتخاب کاربران محترم می باشد.

آلومینیوم دکورال دارای تنوع گوناگون در رنگ و طرح می باشد. لایه های پلیمری توسط دستگاه های مخصوص رنگ آمیزی در دسته های شش الی دوازده عددی روی سطح پروفیل آلومینیوم کشیده شده و در درون کوره ویژه ای قرار می گیرند و به اصطلاح پخته می شوند و روی پروفیل مورد نظر ثابت می شوند.

پروفیل آلومینیوم دکورال در معماری مدرن جایگاه ویژه ای دارد زیرا ظاهری به شکل چوب یا سنگ دارد ولی از سازه های چوبی و سنگی سبک تر و منعطف تر است. همانطور که گفتیم مزایای پروفیل آلومینیوم دکورال تنوع در طرح است به همین دلیل زیبایی طرح های دکورال نسبت به پوشش رنگ پودری چندین برابراست . دکورال شامل هر طرحی ( فانتزی، سنگی، چوبی و …. )  از قبیل طرح هایی مانند طرح سنگ های مرمر،کورتن،گرانیت لایه های چوب و … می باشد.

 

خدمات پروفیل آلومینیوم دکورال درساپلاس

خدمات دکورال پروفیل آلومینیوم با نظارت تیم فنی واحد کنترل کیفیت صورت می گیرد. پروفیل مورد نظر مشتریان محترم، پس از تولید با مواد اولیه درجه یک و پس از انجام فرآیند دکورال، همراه خدمات برش ساده با دستگاه CNC و خدمات برشکاری و سوراخکاری، عرضه و با قیمت روز بازار به فروش می رسد.جهت سفارش خدمات دکورال پروفیل آلومینیوم با کارشناسان فنی گروه مهندسی درساپلاس تماس حاصل بفرمایید.

 

فرآیند پروفیل آلومینیوم دکورال چیست؟

برای آماده سازی پروفیل های آلومینیوم پوشش داده شده با پوشش دکورال مانند سایر پوشش های سطحی، ابتدا پروفیل باید تمیز کاری شود و از گرد و خاک، چربی و مواد موجود دیگر پاک شود. در فرآیند دکورال، با رنگ پودری پروفیل پوشش داده می شود، تا قابلیت قدرت جذب جوهر در آن بیشتر شود، رنگ زیر پوشش بر اساس رنگ دکورال انتخاب می شود.

سپس فیلم دکورال با دقت و ظرافت بر روی کار نصب کرده و پس از هوا گیری وارد کوره میشود؛ جوهر از فیلم به روی کار منتقل شده  ثابت می شود. بعد از خنک شدن، فیلم به راحتی از قطعه جدا می شود. در این فرآیند لایه ای از رنگ بر روی سطح پروفیل آلومینیوم قرار می گیرد. این لایه استحکام بسیار بالایی دارد و در همه صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به خدماتی که گروه صنعتی درساپلاس در مجموعه خود انجام می دهند، این امکان را برای شما به وجود می آورد که از تنوع بالای محصولات از لحاظ ساختار و پوشش برخوردار شوید.

 

طول عمر پروفیل آلومینیوم دکورال

پوشش آلومینیوم دکورال بسیار پایدار است و بنابراین یک پوشش مناسب برای محیط های چالش برانگیز و کارهای سفارشی نیز می باشد. پوشش دکورال در برابر آب، رطوبت و اشعه ماوراء بنفش مقاومت دارد، به همین دلیل است که دکورال، انتخاب مناسب برای یک پوشش شیک و بادوام است. پروفیل آلومینیومی پوشش داده شده با پوشش دکورال دارای خواص مشابه با پروفیل های پوشش داده شده با رنگ پودری است. پوشش دوام دارد و آلومینیوم را از سایش محافظت می کند. پوشش دکورال هیچ نگهداری و تعمیر حتی برای استفاده در فضای باز نیاز ندارد. خاک و لکه ها را می توان از طریق شستشو پاک کرد همچنین محصولات با پوشش دکورال قابل بازیافت است.

 

ویژگی پروفیل آلومینیوم دکورال  

دکورال، دارای پوششی بسیارخاص ومقاوم می باشد و به همین دلیل جهت استفاده های بسیار خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

  • پوشش دکورال بسیار زیبا وشکیل می باشد.
  • پوشش دکورال در مقابل رطوبت و آب و شرایط مختلف جوی، بسیار مقاوم می باشد.
  • پوشش دکورال به دلیل داشتن دوام و طول عمر بالا، از آلومینیوم در برابر سایش و خوردگی محافظت می کند.
  • پروفیل آلومینیوم دکورال ، قابلیت بازیافت دارد.
  • نظافت و تمیز کردن پوشش دکورال بسیار ساده و راحت انجام می پذیرد و این کار به سادگی و به وسیله یک دستمال نم دار و از طریق شستشو انجام می گیرد.
  • پروفیل آلومینیوم دکورال در زمان آتش سوزی میزان حریق را کاهش می دهد.
  • از مهمترین ویژگی پروفیل دکورال وزن بسیار سبک آن نسبت به چوب و همچنین از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر از چوب می باشد.

 

p 1

 

مزایای پروفیل آلومینیوم دکورال  

  • تنوع در طرح و رنگ: پروفیل آلومینیومی دکورال درسا پلاس در طرح های چوبی، فانتزی، سنگی و … تولید می شوند. به همین جهت علاوه بر اینکه در معماری مدرن بسیار مورد توجه قرار گرفته و کاربردهای فراوانی در ساختمان سازی دارند.
  • وزن سبک: پروفیل آلومینیوم دکورال بهترین گزینه به حساب می آید در زمانی که استفاده از سنگ و چوب به علت وزن سنگینی که دارد مناسب نیست، این نوع پروفیل آلومینیوم از نظر ظاهری شبیه به سنگ و چوب می باشد و برخلاف آن ها دارای وزن سبکی می باشد.
  • سهولت در انجام کار: انعطاف پذیری بالای این نوع پروفیل آلومینیوم سبب آسانی در انجام کار می شود.
  • مقرون به صرفه بودن: یکی دیگر از مزایای استفاده از پروفیل آلومینیوم دکورال می توان به هزینه کم و با صرفه بودن آن اشاره کرد.

 

کاربردهای پروفیل آلومینیوم دکورال

  • استفاده در صنایع ساختمانی: مقاومت بالای این نوع محصولات سبب استفاده فراوان از آن ها در صنایع ساختمانی شده است.
  • ساخت درب سرویس بهداشتی: از ویژگی های دیگر این نوع پروفیل، مقاومت بالای آن در برابر زنگ زدگی می باشد. به همین جهت از آن در ساخت درب سرویس بهداشتی استفاده می شود.
  • استفاده در دکوراسیون داخلی: وزن سبک و تنوع در رنگ و طرح پروفیل آلومینیوم دکورال باعث می شود تا از آن ها برای زیبا سازی دکوراسیون داخلی خانه ها استفاده کنند.
  • ساخت درب و پنجره: پروفیل آلومینیوم دکورال عموماً با طرح چوب تولید می‌ شوند. به همین جهت برای تولید درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرند.

مجموعه درسا پلاس یکی از برترین شرکت ها در زمینه تولید و فروش پروفیل آلومینیوم می باشد و با توجه به خدماتی مانند آندایزینگ، رنگ پودری الکترواستاتیک و دکورال که در مجموعه خود به انجام می رساند، این امکان را به وجود می آورد که تنوع بالایی از محصولات، از لحاظ پوشش و ساختار حاصل شود.

 

 

فواید پروفیل آلومینیوم دکورال  در مقایسه با چوب

معمولا از پروفیل های دکورال با طرح چوب در فریم های درب و پنجره استفاده میشود.  از مهم ترین مزیت های پروفیل آلومینیوم نسبت به چوب به عنوان فریم های درب و پنجره این است که این پروفیل ها آتش پذیرنیستند ودر برابرآتش سوزی ایمن می باشند.

از دیگر فواید این پروفیل های آلومینیومی سبک بودن و به صرفه بودن آن ها نسبت به چوب را می توان اشاره کرد. این پروفیل آلومینیوم دکورال انتخاب مقرون به صرفه ای برای استفاده از آن می باشد وهمچنین مقاومت بالایی در برابر شرایط مرطوب و نامساعد دارند.

 

قیمت خدمات پروفیل آلومینیوم دکورال

پروفیل آلومینیوم دکورال به دلیل ویژگی خاص خود در طرح ها و رنگ های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به طرح ها و رنگ های متنوع و خاص خود، قیمت های مختلفی دارد. جهت اطلاع از قیمت های خدمات دکورال پروفیل آلومینیوم با کارشناسان فنی گروه مهندسی  درسا پلاس تماس حاصل فرمایید.