ایمیل : info@dorsaplusprofile.com
شماره تماس : 09122012776

پروفیل آلومینیوم لورنزو

دسته بندی مقالات
برچسب ها

استفاده از پروفیل های آلومینیومی در صنایع مختلف رواج بسیار زیادی دارد و این مسئله به خاطر ویژگی ها و خواص این فلز می باشد. این نوع پروفیل در ابعاد و اشکال و در برند های مختلفی تولید شده و روانه بازار می شود که یکی از آن ها پروفیل آلومینیوم لورنزو نام دارد. در ادامه می خواهیم شما را با این محصول پر طرفدار آشنا کنیم.

 

آلومینیوم؛ فلزی کاربردی در صنایع مختلف

فلز آلومینیوم جزء فلزاتی است که در طبیعت فراوانی زیادی دارد و به خاطر ویژگی های منحصر بفردی که دارد، محبوبیت زیادی در بین صنایع مختلف پیدا کرده است. وزن کم، استحکام زیاد، مقاومت در برابر عوامل محیطی و شرایط آب و هوایی مختلف، مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی، مقاومت در برابر خراش، انعطاف پذیری بالا و … از جمله ویژگی های عالی فلز آلومینیوم است که باعث شده تولید کنندگان را ترغیب کند با استفاده از آن پروفیل های مختلفی طراحی و تولید نمایند.

 

از پروفیل های تولید شده از آلومینیوم در صنایع مختلف از جمله خودرو سازی، بسته بندی، ساختمان سازی و … استفاده می شود. پروفیل آلومینیوم لورنزو یکی از این دست پروفیل ها است که در صنعت ساختمان سازی، در بخش تولید و ساخت درب و پنجره دوجداره و چند جداره کاربرد دارد. این پروفیل با توجه به ویژگی هایی که برای آلومینیوم ذکر کردیم، قابلیت تحمل وزن های بالا را دارد در نتیجه وزن زیاد شیشه ها را می تواند بدون آن که آسیبی به سازه وارد شود، تحمل نماید. در کنار این ویژگی مهم، زیبایی ظاهری و بصری محصول نیز زیاد است و تغییر اساسی در دکوراسیون اتاق ایجاد خواهد کرد.

                

پروفیل آلومینیوم لورنزو چه نوع پروفیلی است؟

همانطور که گفتیم یکی از انواع پروفیل های آلومینیومی پروفیل لورنزو نام دارد که از محبوبیت بالایی در بین مشتریان برخوردار می باشد. این نوع پروفیل در سیستم های مختلفی طراحی می شوند به طوری که هر کدام از آن ها برای اهداف مشخصی تولید می شوند. این پروفیل محبوب دارای ویژگی ها و خصوصیات زیادی است که باعث شده در کنار زیبایی ظاهری که دارد، محبوبیت و رواج زیادی بین مردم پیدا کند. پروفیل آلومینیومی لورنزو از آلیاژ محکمی تولید می شود و ساختار بسیار زیبایی دارد. در نتیجه ساخت درب و پنجره های مختلف دو جداره و چند جداره که نیاز به تحمل وزن بالایی دارند با استفاده از پروفیل آلومینیومی لورنزو انتخابی بسیار مطمئن خواهد بود.

 

تولید پروفیل آلومینیوم لورنزو در شرکت های مختلف

شرکت های متعددی در سراسر جهان تولید کننده پروفیل آلومینیومی لورنزو هستند. این شرکت ها سعی دارند طبق استاندارد های جهانی و مطابق با سلیقه و نیاز مشتری، به طراحی و تولید این نوع پروفیل ها اقدام نمایند. این نوع پروفیل آلومینیومی با طراحی مشابه با پنجره های ترمال بریک و دو جداره و کرتین وال و کیفیتی بسیار عالی ساخته می شود. طوری که امروزه تشخیص جنس اصل این برند از جنس های فیک و تقلبی کار راحتی نیست.


 

ویژگی ها و خصوصیات پروفیل آلومینیوم لورنزو کدام است؟

پروفیل آلومینیومی لورنزو دارای ویژگی ها و خصوصیات زیادی است. همین امر باعث محبوبیت و رواج این محصول در بین مشتریان شده است. در ادامه به معرفی چند مورد از این ویژگی ها می پردازیم.

 

  • این نوع پروفیل از آلیاژهای بسیار مقاوم و مستحکمی تولید می شود در نتیجه در برابر خوردگی و خراش و سایش مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد.
  • وزن کمی دارد در نتیجه از فشاری که بر سازه وارد می شود تا حد زیادی می کاهد.
  • برای ساخت پروفیل لورنزو از جدید ترین و به روز ترین تکنولوژی ها استفاده می شود.
  • با کمک روش های آندایزینگ آلومینیوم و خدمات رنگ پودری می توان رنگ های متنوعی را از این پروفیل آلومینیومی تولید و روانه بازار کرد. در نتیجه مشتری طبق سلیقه ای که دارد می تواند دست به انتخاب محصول مورد نظرش بزند.
  • به وسیله روش های آندایزینگ آلومینیوم، کیفیت پروفیل لورنزو بیشتر می شود و دوام و ماندگاری محصول را بالا افزایش می یابد. در این صورت محصول، مقاوم سازی شده و در برابر هوا دچار خوردگی و پوسیدگی نخواهد شد.
  • پروفیل آلومینیوم لورنزو به خاطر فرآیند ساخت خود از کیفیت، مقاومت و استحکام بیشتری برای استفاده در سازه ها و درب و پنجره های مختلف دارد.
  • این پروفیل مانند سایر پروفیل های آلومینیومی قابل بازیافت است اما چون کیفیت ساخت پروفیل آلومینیوم لورنزو بیشتر است فرآیند بازیافت آن با اتلاف انرژی بسیار کمتری انجام می شود.

 

 

عوامل مهم در تولید پروفیل آلومینیوم لورنزو کدامند؟

برای آن که پروفیل آلومینیوم لورنزو در بهترین شرایط و به صورت اقتصادی تولید شود، به عوامل و پارامترهای مهمی باید توجه بشود که در ادامه ذکر می کنیم:

  • انتخاب پرس مناسب و متناسب با سایز مقطع بسیار مهم است که در نتیجه آن بهترین نسبت اکستروژن، بیشترین سرعت اکستروژن، سریع ترین چرخه تولید، وزن مناسب بیلت آلومینیوم و … به دست می آید.
  • به حداقل رساندن زمان های تنظیم دوباره و زمان های مرده دوره که باعث می شود بازدهی طرح بالا برود.
  • طراحی و ساخت ابزارآلات با هزینه بصرفه و نحوه به کارگیری صحیح قالب ها برای کاهش میزان تعمیر آن ها اهمیت زیادی دارد.
  • استفاده و به کارگیری روش های مختلف برای افزایش بهره وری تولید این نوع پروفیل باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

قیمت پروفیل آلومینیوم لورنزو چقدر است؟

در صورتی که بخواهید پروفیل آلومینیومی لورنزو اصل را تهیه کنید متوجه قیمت بالای این محصول خواهید شد. اما در نظر داشته باشید که محصولی بسیار با کیفیت با طراحی عالی و زیبا را تهیه خواهید کرد. عوامل دیگری نیز وجود دارد که بر قیمت نهایی این محصول تاثیرگذار است به عنوان مثال ابعاد و طرحی که شما از این محصول سفارش می دهید، یراق آلاتی که در آن به کار رفته است و … همگی بر قیمت این پروفیل تاثیر می گذارند به همین دلیل نمی توان یک قیمت ثابت برای خرید آن در نظر گرفت مخصوصا در شرایطی که نوسانات بازار زیاد باشد. پس اگر می خواهید از قیمت دقیق پروفیل آلومینیومی لورنزو اطلاع پیدا کنید حتما با کارشناسان مربوط در این زمینه مشورت نمایید.

 

در این مقاله درباره پروفیل آلومینیوم لورنزو صحبت کردیم و گفتیم که این پروفیل فناوری جدیدی دارد و برای ساخت درب و پنجره دوجداره و چند جداره از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد.