ایمیل : info@dorsaplusprofile.com
شماره تماس : 09122012776

پروفیل آلومینیوم ریلی

ریلیی
دسته بندی مقالات
برچسب ها

در صنایع مختلف از پروفیل های آلومینیومی در اشکال متنوع استفاده می شود. هر کدام از این پروفیل ها کاربرد خاصی دارند. به عنوان مثال پروفیل آلومینیوم ریلی درساپلاس یکی از انواع پروفیل هایی است که با توجه به ویژگی هایی که دارد در صنایع خاصی استفاده می شود. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید تا انتهای مطالب با ما همراه باشید.

پروفیل آلومینیومی ریلی چیست؟  


یکی از انواع پروفیل های ساخته شده در درساپلاس، پروفیل آلومینیومی ریلی نام دارد که در ساختمان سازی کاربرد دارد. از این پروفیل ها در ساخت درب و پنجره های کشویی، کمد دیواری، سقف های متحرک استخر و گلخانه و … استفاده می شود. در گذشته برای ساخت این نوع پروفیل از آهن استفاده می شد که به خاطر زنگ زدگی و پوسیدگی منسوخ شد و جایگزین بهتری برای آن یعنی آلومینیوم انتخاب شد.
برای ساخت این نوع پروفیل از آلیاژ بسیار مستحکم استفاده می شود تا در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت خوبی داشته باشد و دچار فرسودگی و زنگ زدگی نشود.

مهم ترین انواع پروفیل آلومینیوم ریلی کدام اند؟


درساپلاس پروفیل های آلومینیوم ریلی را در اشکال و انواع مختلفی طراحی و تولید می کند تا به خوبی پاسخگوی نیاز های شما عزیزان باشد. در ادامه مهم ترین انواع این پروفیل پر کاربرد را نام می بریم.

 


• پروفیل آلومینیوم ریلی متحرک


از این نوع پروفیل آلومینیومی در ساخت سقف گلخانه و استخر به صورت اختصاصی استفاده می شود. برای استخر های رو باز این وسیله بسیار کاربردی است و به خاطر جنس خوبی که دارد در برابر شرایط آب و هوایی مختلف بسیار مقاوم می باشد. برای پوشش سقف این مکان ها معمولا از ورق های پلی کربنات استفاده می شود که دارای ضخامت و رنگ های مختلفی می باشند و کاملا مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف هستند. طراحی این سقف های متحرک به گونه ای است که در عرض چند دقیقه به راحتی باز و بسته می شوند.

 

• ریل آلومینیومی کمد دیواری

شیار های بالا و پایین کمد دیواری، ریل کمد دیواری به حساب می آیند که درب های آن به کمک قرقره ها روی این ریل ها و شیار ها حرکت می کنند. پروفیل ریل کف کمدی از جمله ریل های با کیفیت بالا هستند که مناسب برای کمد های در ریلی مخصوصا در منازل کاربردی می باشند. با توجه به اندازه کمد دیواری، ریل آلومینیومی آن در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شوند.

• ریل سکوریت


ریل سکوریت یکی از یراق آلات مهم برای باز و بسته کردن درب شیشه سکوریت ریلی و کشویی است. به خاطر استفاده های زیاد و مداوم این ریل ها دچار ساییدگی می شوند به همین دلیل باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. ریل سکوریت آلومینیومی این کیفیت مورد نظر را دارد. ریل سکوریت 2 نوع مهم دارد که عبارتند از: ریل اسپایدری که ظاهری شبیه به عنکبوت دارد و ریل فکی که باعث حرکت درب می شود و به صورت مخفی می باشد.

همانطور که مشاهده کردید پروفیل آلومینیوم ریلی دارای انواع مختلفی است. درساپلاس با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود به طراحی و تولید انواع پروفیل های ریلی آلومینیومی اقدام کرده است تا رضایت و اعتماد شما عزیزان را جلب نماید. شما می توانید اطلاعات بیشتر را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

پروفیل آلومینیوم ریلی دارای چه کاربرد هایی می باشد؟


از پروفیل های آلومینیوم ریلی در سیستم های ریلی و ریلی بندی استفاده های زیادی می شود و به خاطر سبکی و مقاومت بالایی که دارند، از محبوبیت زیادی نیز بین کاربران برخوردار می باشند. در ادامه مهم ترین کاربرد های این نوع پروفیل آلومینیومی را نام می بریم.

ریل های لوله ای


از این نوع پروفیل های آلومینیومی در سیستم های حمل و نقل انبوه مانند متروها، قطارها، تراموا ها و سیستم های لوله ای برقی مانند قطار سواری شهری و … استفاده می شود. به خاطر ویژگی های فوق العاده آلومینیوم یعنی سبکی، استحکام و مقاومت در برابر خوردگی و … انتخاب بسیار مناسبی برای این موارد به حساب می آید.

 

ریل های خورشیدی


از پروفیل های ریلی آلومینیومی در سیستم های ترمیمی خورشیدی استفاده می شود. از این سیستم ها برای نصب و حمایت از پنل های خورشیدی بر روی سطوح مختلف مانند ساختمان ها و سطوح زمینی استفاده می شود.

ریل های مخابراتی


در صنعت مخابرات نیز از پروفیل های آلومینیومی ریلی برای نصب و حمایت از تجهیزات مخابراتی مانند دستگاه های راه دور، آنتن ها و تجهیزات ارتباطی دیگر استفاده می شود. از آن جایی که این نوع پروفیل ها دارای وزن کم، مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی مختلف و امکان انتقال امواج رادیویی هستند، در این صنعت نیز مورد توجه و استفاده قرار می گیرند.

ریل های نمایشگاهی و سیستم های نمایشگاهی


در موارد دیگر از این نوع پروفیل های ریلی برای نصب سیستم های نمایشگاهی، پشتیبانی از پنل های نمایشگر، ساخت سازه های نمایشگاهی و نورپردازی استفاده می شود.

ریلی

ویژگی ها و خصوصیات فوق العاده فلز آلومینیوم باعث شده است که با ساخت پروفیل های ریلی از آن در صنایع مختلفی استفاده شده و از مزایای آن بهره مند شد. ما در درساپلاس با تولید انواع پروفیل های آلومینیومی ریلی به صنایع مختلف برای ساخت تجهیزات خود کمک می کنیم.

مهم ترین مزایای پروفیل آلومینیوم ریلی چیست؟


تا الان درباره کاربرد های مختلف پروفیل آلومینیوم ریلی صحبت کردیم و گفتیم تمامی این کاربردها به خاطر ویژگی ها و مزایای مهم فلز آلومینیوم است. به همین خاطر در ادامه می خواهیم مهم ترین مزیت های پروفیل آلومینیوم ریلی را نام ببریم.

• وزن کم
• استحکام و مقاومت بالا
• غیر خورنده بودن (مقاومت در برابر خوردگی)
• هدایت حرارتی عالی
• انعطاف پذیری بالا و در نتیجه شکل پذیری عالی
• مقاومت عالی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی از جمله باران، برف، رطوبت و …
• طراحی، تولید و نصب آسان
• …

قیمت پروفیل آلومینیوم ریلی چقدر است؟


همانطور که تا الان متوجه شدید پروفیل های آلومینیومی ریلی دارای انواع مختلفی هستند. اندازه، شکل و نوع طراحی در قیمت نهایی کار تاثیرگذار است به همین دلیل اگر می خواهید قیمت محصول مورد نظرتان را دقیقا بدانید بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا این افراد با اطلاع از نوع نیازتان، بهترین گزینه را به شما پیشنهاد داده و شما را در جریان جدید ترین قیمت ها قرار دهند.


ما در شرکت درساپلاس با در نظر گرفتن این ویژگی ها و مزایای مهم پروفیل آلومینیوم ریلی، به طراحی و تولید انواع پروفیل های آلومینیومی ریلی اقدام کرده ایم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید.